Vill bort från detta Sverige

I och för sig så lyser solen nu. Grattis till den som hittat hit, liskom. Jag vill bort. Jag vill till Thailand. Nu, nu eller i vinter. Eller kanske både och?


Jag vill ha någon med mig. Jag antar att Moa har massa med innebandyn, vilket är j ä v l i g t trist. Men jag får väl fråga någon annan. Typ Magge? Erica? Eller så blir det ingen annan. Ska tjata som fan på mamma nu. Pappa vill ju bara åka i januari/februari och jag får inte ledigt då..och skolkar jag så får jag inga pengar. Vilket är = fuck!


Nej, ska inte sitta här och tjura över att det är så lite sol i Sverige nu. Nejnej, verkligen inte. Nu ska jag göra mig lite lunch och vänta på att padre snart kommer hem.
Och juste, ryggen är på bättrings vägen också. Det är väl bra? Inte sant?


  
Jag och Tilda i Thailand nyår 08/09.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag kan lätt följa med, saknat thailand som in i helvete! Det var 3, 4 år sen sist..

2009-09-20 @ 19:18:33
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0