Tråkigt

använd din kontaktlista i mobilen
kan du berätta vad som helst för nummer 7? Anna Barenthein, naej..
litar du på nummer 4? Amanda Sjölander, jag vet inte. Känner henne inte så bra
är nummer 48 snygg? Josefine Bergman, haha aa ;)
vem är snyggast av nummer 11 och 22? Haha, ingen aning. Båda är gamla. Men nr 22 då.
har du pussat nummer 26? Emil Söderberg, ja faktiskt

musik listan på mobilen:
vilken är låt tio? Apologize Remix - One Republic ft. Lil Wayne
..den låten får dig att tänka på nummer 33 =) Fanny Magnusson, njaa :p

du och nummer 51 är på bio och ni träffar nummer 3.
vem är nummer 51? Hanna
vem är nummer 3? Amanda Swenzén<3

skulle du bli förvånad om dom kramade varandra? Ja i och med att de verkligen inte känner varann.
vad tänker du på för ord om jag säger nummer 27? Emma Jäderström, söt :)
nummer 41 tycker du är snyggast Henrik Uk, nej för fan! Spyr när jag ser han!
nummer 20 beundrar du mest David Lindgren
nummer 18 är du avundsjuk på Daniel Axelsson, nej!
nummer 9 tycker om dig mycket Anna Wiman, då skulle jag bli chockad, haha.
nummer 66 och du kommer komma varandra nära Magge, vi är redan mycket mycket mycket nära varann

vem vill du helst vara med på en öde ö? nummer 19,39,40 eller 50? Nr 50, Josephine Hastig!
och vilka stog det mellan? Josephine Hastig, Hanna, Hampus Skotte och Daniel Stevens

vad står det på ditt första sms? Ja, från pappa
vad står det på ditt fjärde skickade sms? Sover. Själv? Till Redwan
vem har du bild på först i kameraalbumet? Mig själv och min katt
bläddra ner en bit i kontaklistan utan att kolla så stannar du..
vem blev det? Frugan<3
.. den personen kommer du att kyssa inom 3 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0