Shopping är bra för själen

Jag och mamma var i Kista och kollade på Beck och shoppade lite.
Som alltid så levererar Beck-filmerna jämt. Denna gången var det I stormens öga, regi: Harald Hamrell. Harald lyckades! En jävligt bra och spännande film. Tror till och med att min pappa skulle tycka att den var bra, han som är så himla anti-bio som alltid somnar när jag och han är på bio.
Iallafall, filmen var otroligt bra och jag rekommenderar den verkligen.

Efter det blev det lite shopping. För mig blev det: En tröja, en skjorta, två koftor, ett par lack-leggings, ett par jeans-leggnings och ett linne. För mamma blev det: En blus och hon slog till på en skinnjacka också.
Jävligt nöjd med mina köp och jag vill tacka både mamma och faster som bjussade på det ena och på det andra. Fast jag köpte några grejer själv...typ två. Juste, tröjan som jag köpte på Cubus kostade 199 och jag skulle köpa den själv för mamma inte ville handla allt till mig, så när jag lämnar fram den så kostar den 70kr. Hur bra är det inte liksom? Sjukt konstigt bara att dom inte hade skrivit det när dom gick från 199 till 70 liksom. Kan ju vara så att färre köper den bara för att de tror att den kostar 199 liksom.

Jag kände/känner mig både piggare och fräschare, kan bero på att jag var ute i friska luften men kan också bero på shoppingen. Helt ärligt. Efter det mår jag mycket mycket bättre. Super skönt!

Imorgon står det innebandy och hjälpa mamma på schemat. Iallafall på dagen. Senare på kvällen ska jag och frugan hem till Kevin för lite chillkrök och fotbolls match. Sverige-Ukraina!

Nu ska jag fortsätta mysa med mamma och sen sova snart.
Puss och sovgott.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0