Orkar inte med längre..

Alla ni läsare, skriv då? Haha, jag vill bara veta. Ni behöver inte skriva en roman. Men igår var det faktiskt rekord för mig och det skulle vara kul att veta vilka som läser bloggen.

Idag är jag......sjuk. Inte najs. Halsont, hosta och snorig näsa. Inte khuuul. Tror också att jag har urinvägsinfektion, igen. Hatar det. Ger bara massa dåliga minnen, suck. Menmen..
Jahaa, idag har jag varit i skolan dårå. Inget speciellt har hänt. Jag och Moa ville vara trevliga och snälla mot den nya innebandytjejen som går i ettan. Dock så hade hon ett omklädningsrum där det var låst så vi kunde inte gå in och prata med henne. Sen när vi såg henne inne i någon affär så stannade vi utanför och tänkte snacka, då kom alla hennes killkompisar som också spelar innebandy och då gick vi. Vi får helt enkelt ta det på tisdag istället.
Har ju egentligen träning idag också, vill träna, men som sagt så är jag sjuk och får inte träna.


Imorgon vet jag inte om jag orkar ta mig till skolan. Ska iallafall till vårdcentralen imorgon klockan 8.00. Suck, vilken jävla tid liksom! På kvällen ska iallafall jag och mami åka till Kista (troligtvis) och shoppa och kolla bio, samt äta där. Jätte mysigt!
Sen hoppas jag innerligt att jag är frisk på lördag då jag ska spendera dagen och kvällen med frugan. Vi ska kolla innebandycup på dagen och på kvällen ska vi ut. Så aa, vi får se hur det blir med det.

(Snälla Gud, gör så att jag blir frisk någon gång. Jag vill inte vara sjuk)

En glad jävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0