Now im a readhead...

Yepp thats right. Jag har blivit redhead. Eller enligt frugan så är jag lila i pallet, kul att höra liksom. Och Linnea blev helt till sig när hon såg mitt hår och dog och ville ha bild i skolan och grejer. Söta du! Fast Moa tyckte faktsikt också att det var fint, även fast det var lila, haha.


Här kommer bilder på mig, mitt hår och min outfit. Tro det eller ej. Men jag visar min "dagens-outfit" idag.
Man ser inte håret så mycket, men lite grann precis vid pannan. Yeah!
 

Skor: Nike
Jeans: Replay
Linne: H&M
Tröja: Adidas
Jacka: Ellie (tror jag)
Halsduk: Gina Tricot
Väska: Adidas
Rött hår: Mitt egna! Driver, men så ser iallafall håret ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0