Natti natti

Nu ska jag stänga av dator för att kolla klart det sista på CSI Miami, as bra program! Så långsökta historier, men jag gillare.

Som sagt så tror jag att jag stannar hemma imorgon. Dels för att jag inte känner mig nå vidare bra och dels för att jag inte ska smitta ner alla i skolan. Kolla, mitt ego är inte så stort som mamma och pappa säger hela tiden.
Dock måste jag upp tidigt som fan och kissa i någon burk som jag sen ska lämna till vårdcentralen klockan 8.00 imorgon bitti. Inte en chans att jag kommer palla. Menmen..vill jag veta om jag har urinvägsinfektion så är det väl bäst att jag pallrar mig upp då och lämnar det där.

Längtar till sängen faktiskt. Underskattat att lägga sig tidigt och bara njuta av en lång sömn. I och för sig så la jag mig tidigt igår men somnade inte förän halv tolv - tolv. Och dessutom så vaknade jag massa gånger mitt i natten och kunde inte somna om, tror det berodde på att jag var sjuk.

Äsch, nu ska jag kolla klart på CSI Miami på 5:an.

Jag vill så gärna ha en pojke i min närhet. Saknar det så mycket! Jag är nog kär i kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0