Nackspärr och sträckning i ryggen

Ni kanske inte vet det men jag har haft nackspärr eller jävligt ont i nacken sen i måndags. Jag gissar att det är från matchen i lördags då jag fick en tackling. Men iallafall, i typ tisdags fick jag så jäkla ont i ryggen också. Out of nowhere, bara helt plötsligt. Nack-ontet (om man kan säga så?) hade gått över ryggen och det gjorde svinont när jag skulle vrida huvudet och massa sånt.
I torsdags gick jag till min moster som är sjukgymnast eller nått. Hon kollade på nacken och sa att hon inte riktigt visste vad det var. Men hon drog lite och masserade, och gav förbud att träna på fredagen.

Igår så tränade jag inte i skolan för jag hade lite ont. När jag kom hem tog jag en ipren och det onda gick bort framåt kvällen. Så jag åkte till min träning och ombytt för att träna. Åsa var där och masserade lite i min nacke och sa att det kanske inte var så smart att träna, men jag var så sugen och sa att jag skulle ta det lugnt.

I början av träningen gjorde det lite ont i nacken men det gick över lite. Och så gick träningen rätt bra. Fast när vi sen hade match så spelade jag rätt länge, och sen med bara några minuter kvar så sträcker jag mig i ryggen och den låser sig. Jag kan inte resa på mig och jag kan inte sitta, ingenting. Sjukt ont!

Så nu har jag så ont att jag inte kan gå till skolan. Jag kan knappt gå liksom.
JAG HAR SÅ OOOOOOOOOOONT!!

Jag och Tilda för hundra år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0