Min farmor är för söt!

Hahah, jag kan inte sluta skratta. Dock hände detta för flera dagar sen, typ i måndags.
JAg ringer henne för hon hade ringt på men då var jag inte hemma och pappa hade svarat. Iallafall när jag ringer så grattar hon mig på namnsdagen och så. Efter ett tag så berättar hon att hon var på landet med Riitta (faster).

Läs detta och tänk er med en liten finsk brytning, haha söta farmor.
Farmor: Du vet dom har byggt en Maxi Ica...
Jag: Aa, Ica Maxi menar du?
Farmor: Struntsamma. Den är jätte stort. Vi gick där och så hittade vi inte allting och så gvi gick runt och kom bort så jag fick ont i magen. Jag var tvungen att gå på toaletten så dom var fina. Jättefina och fräscha. Och jag såg ut som ett troll i håret jag hann inte fixa och jag såg på toaletten herregud. Jag ska aldrig mer åka till Maxi taxi där. NEJ!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Vakna! med the Voice.

Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0