Jag gör som alla andra och kör en tummen upp och en tummen ner!

 

Tummen upp för:
Beyonce
. Hon är helt amazing. Eller vad tycker ni? Först ger hon sin tid för tal efter sin vinst i MTV VMA till Taylor Swift, efter vad Kanye West gjort mot henne när han sprang upp och förstörde för Taylor. Det var en otroligt fint av Beyonce. Dessutom så såg jag en video nu med Beyonce när hon hade konsert i Sydney, Australien. När hon ska sjunga Halo så tar hon upp en cancer sjuk flicka på scen. Sitter på huk bredvid henne och sjunger låten Halo för och till henne. Väldigt vackert! Efteråt kramar hon flickan.
Så, Beyonce är min tummen upp för idag.

Tummen ner för:
Min tummen ner går till.....tadaaa...Kändisdjungel. Någon mer än jag som spyr på det programmet? Alltså snälla. Jag finner inga ord för det är så jävla kräk-dåligt. Det är ett b-program med b-kändisar. Jag har inte förstått vad "Pippi" gör där, eller hon Jannike, eller vad hon heter. Jannike är känd för att ha varit tillsammans med Björn Borg, och så har hon varit modell. Men när fan var det? Jag visste inte vem hon var, och jag läser ändå tidningar med modeller i. Fast hon kanske var modell för Slitz eller nått.
Nej, usch för Kändisdjungeln.
Tummen, tummen, tummen ner för det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, nu tycker jag vi lägger ner AIK och DIF diskussionen, DIF är bäst punkt slut!



Jadå, om du är 18 tills den 28e maj :) annars kommer du nog inte in :P

2009-09-24 @ 12:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0