JAg blir så tröötttt...

Jag har ju börjat mitt nya liv som alla vet(?). Jag ska börja satsa på skolan och så. Iallafall, jag frågar Moa vad vi har för läxa förutom psykologin som är till nästa vecka. Hon svarar: Vi har engelskan och Italienskan. Ajuste, och eftersom engelskan är till torsdag så tar jag hellre med den och verkligen pluggar och fixar det (vi ska ha redovisning) istället för att ta massa olika grejer och plugga allt samtidigt liksom. Så jag tar med kalendern, penn-"fodralet" och blocket och går.
 När jag kommer hem sen så tar jag upp böckerna och det och så ska jag börja plugga. Tror ni inte att jag har glömt helvetes pappret hemma där hela engelska grejen är. Jag blir tokig! Och så har jag ju inte med mig nånting annat nu heller, så nu sitter jag här vid datan och lackar. Sitter och svär för mig själv!


Nu ska jag iallafall börja laga mat innan träningen. Tilda ska inte träna, det är ju ruskigt trist, men men. Jag klarar mig alltid. Dom är så söta i laget.
Jaja, laga mat var det.


Kommentarer
Postat av: R

Söt ;)

2009-09-01 @ 17:12:04
Postat av: Milly - It's all about me!

visst kan jag det.. :)



adda [email protected]

2009-09-01 @ 17:20:31
URL: http://finest.se/memilly
Postat av: Jennifer

R: Tack så mycket



Milly: Tack :) Har lagt till dig nu :)

2009-09-01 @ 22:04:31
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0