It's sleepy time

Yes, ärligt. Det är dags att gå att lägga sig. Lyssnar lite najs music av Kurt Nilsen. Riktigt bra.
Jag får skjus av mamma imorgon bitti också, hon hämtar mig halv åtta. Jävligt tidigt...... Klockan nio har jag och Redwan Friends möte. Och det får vi väl se hur det går. Bara han inte dissar mig, känner liksom ingen annan.

Juste, vi ska också göra ett manus i en grupp som vi ska spela upp på fredag. Fast juste, för jag och Moa är ju inte där för vi ska ju jobba, hur gör vi då? Äsch, jag jobbar definitivt hellre än att gå i skolan och spela upp en värdelös pjäs.

Visstja, det var sängen jag skulle till.
Puss på alla.
Puss på Kurt Nilsen.
Puss på svenska vädret. Not!

Bild från när jag fikade med Magdalena i stan och fika killen gjorde ett hjärta till mig: "Asså Magge, ärligt. Ser du?
"Öhh nej? Vadå?" "Men hallååååå? Han har ju gjort ett hjärta till mig i mitt kaffee?? FAttaru ingenting eller?" "Men bara för han gjorde det så betyder det inte att han är kär i dig Jennifer. Han gör säkert det till alla för att göra fint bara"
Jävla glädjedödare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA men kom dååå!:D

2009-09-09 @ 10:32:13
URL: http://malinaanerud.blogg.se/
Postat av: Maaaaaaaaaagggiee

hahahaha men jag är ju bara ärlig gumman ;) <3

2009-09-09 @ 16:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0