"It's just emotions, taking me over"

Är jag sjuk så dör jag! Helt ärligt. Jag orkar inte.

Har haft as ont i halsen hela dagen och nu känns det som om jag har feber också. Och be mig inte kolla om jag har det, för jag hittar inte tempern, och mamma är inte hemma så jag kan inte fråga henne. Fast hon kommer ioförsig snart så då ska jag kolla. Måste äta snart också, är suuuuper hungrig.

 

Är så jävla irriterad på våran engelska lärare också!!!! Jag tror jag blir tokig. Fan alltså! Vi har fått nått jävla skit häfte av Mats som vi ska dela upp i stycken som vi ska ha. Man ska ha ett stycke var, korta ner det och sen redovisa det för klassen i två min. Ända problemet är att texten är alldeles för svår. Det är ingen i våran grupp som förstår.
Jag har skrivit upp exakt..........38 jävla ord som jag inte fattar! Är det inte sjukt. Dessutom så finns typ inte några ord av dom i lexikonet som jag har hemma. Jag blir helt tokig! Och vi har det till imorgon...

Fyfan!
Med detta säger jag...
..HEJ.DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0