How I met your mother

Igår träffade jag Julia direkt när jag kom hem. Vi kollade lite tv och sen när jag ätit så gick vi till Komet, solade och gick en jätte omväg till mamma och sen gick vi hem till pappa igen. Faktiskt en riktigt bra promenad. Och det var mysigt att prata av sig lite.

Idag har det ju varit skola. Det var helt okej. Pallade inte med innebandyn och fick en miljon hosattacker så jag klev av och jag och Moa gymmade lite kort. Efter det duschade vi och så åkte jag och åt med Jeppe och Lukas.

Idag fick vi också reda på att vi fick jobbet på baseball-VM imorgon till lördag. Underbart. Vi tjänar snabba och feta cash! 125/timme, och lördag blir det 11 timmar och imorgon (om vi jobbar då) så blir det 7 timmar. Mycket caaash!
Jag, Moa och Erika ska jobba på fredag och kanske imorgon. Dock tråkigt att jobba imorgon pga att det är fotboll. Malta-Sverige. Menmen, hellre pengar före det. FAst om jag inte ska jobba imorgon så kommer Julia och Amanda över hit och kollar fotbollen med mig och padre.

Nu ska vi kolla på How I met you mother. Ska inte träna idag eftersom jag fortfarande känner mig lite sådär. Vill vara frisk till matchen på lördag. Så jag vilar idag och tränar torsdag.
Nu ska jag kila. Skriver nog senare ikväll.
Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0