Fruktsalllad och Idol

Om en timme kommer min älskade pappa hem. Då ska vi åka till Ica och handla frukt och glass. Ikväll blir det en underbar fruktsallad. Jag hoppas också att grannen kommer över och kollar Idol och äter fruktsalladen med oss. Fast jag tror dock att hon ska vara med Pelle.

Imorgon ska jag äta middag hos pappas och mammas kompisar. Tommy och Malin. Magdalena ska troligvis också dit och äta. Sen ska hon kanske ut med sina kompisar och jag ska antagligen hem eller så stannar jag kvar hos Tommy och Malin ett tag. Måste vila min rygg.
Om Magdalena inte ska ut med sina kompisar så ska jag kanske hem till henne och chilla, sen åka hem med pappa.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Ghost Whisperer. Och juste, jag såg ju Death to the supermodels. Den sög! Verkligen sög. Inte sett nått sämre. Rekomenderar det INTE. Usch!

Julia och jag i somras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0