Dålig update!

Har haft jäkligt mycket att göra, där ifrån kommer min dåliga uppdaterning.

Igår var jag och kollade innabandy typ hela dagen med frugan och sen åkte jag, Moa och mamma in till stan. Satte oss på en mysig "båt"(?) och myste tills mamma behövde gå till Oh'learys och jag och Moa skulle möta upp Kevin och André.
Vi drar hem till Kevins kompis och kollar fotbollen. Och det blir livliga disskusioner (stavas det så?) i det gänget, herre min tid. Iallafall så vann ju Sverige matchen, och än en gång är det tack vare Zlatan Ibrahimovic. Thank God!
Kvällen slutade lite sisådär. Blev lite strul som slutade med gråt. Dock löste det sig och så, det var mycket skönt.
Kevin bjöd även på taxi. Tack söta du!

Idag vaknade jag och Moa runt halv elva och vi fick ett ryck och gjorde oss klara på typ en halvtimme och drog till Björkeby och kollade på Norrköping som lirade match.
Jag drog sen till Spånga där Nicklas och Bibbi hämtade mig och så åkte vi till Råsunda. Gick runt lite och sen kom pappa.

Matchen började väl helt okej och AIK gjorde 1-0 vilket var g-a-l-e-t skönt. Dock ska AIK alltid backa hem så fort dom gör 1 mål. Vilket gör att dom andra pressar och får läge efter läge och tillslut blev det mål. Och som alltid, så blev det mål nu med.
1-1 i ordinarie matchtid. Förlängning, 15x2 och en jävla press alltså. Häcken gör 1-2 och första förlängnings halvleken är slut. I nästa så får AIK en höra och Nils Johansson gör 2-2, efter det blir det straff för AIK och 3-2 blir slut resultatet. BÄSTA AIK!!

Ska packa för flytt till pappa.
Skriver senare eller imorgon.
Pössss


Kommentarer
Postat av: Anonym

NI ÄR STÖRDA:D

2009-09-07 @ 16:55:41
URL: http://malinaanerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0