Chillig söndag med taggtråd

Hade träning med små killarna. Det bara ramlade in killar hela jävla tiden. Till slut hade jag och Amanda typ 18 killar att hålla koll på själv, och ingen jävel lyssnade. Stackars oss!


Mamma kom och hämtade mig så drog vi hem, fixade lite i min garderob och sen drog vill till Huddinge för att överraska min fru som hade match. Hon hade ingen aning om att jag skulle komma vilket var jävligt kul när hon sen märkte att jag var där och då sken hon upp som en sol. Älskade älskade fru! Hon blev matchens lirare också. Con gratz till henne liksom.


Efter det åkte jag och mami till Kista och kollade runt. Jag skulle egentligen köpa en kofta från 365 Sunshine, men det blev inget. Testade sen ett par jeans som inte föll mig i smaken. Istället blev det ett par najsiga klackskor. Undra om jag ska ha dom imorgon...hm. (bild kommer senare)

Nu sitter jag hemma helt enkelt och chillar. Ska göra lite schoolwork.
Dessutom så sittter jag och käkar TAGGTRÅD inför matchen imorgon. Årets sista Dif derby. AIK-Dif. How wonderful? Ska gå med Fanny Mmmmmm.. haha. Nej men Magnusson heter hon faktiskt. Jag måste ta hand om henne imorgon, hon är handikappad. Så kom ihåg det alla som vill slåss sen, hon kan inte. Och inte jag heller för den delen.

Nej, slut mobbat och slutskrivet. Nu ska jag göra läxan.
Kössssssss
 

..ALLA VI SOM HAR EN SVART GUL SJÄL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0