Best i eva had, best i eva had, best i eva had.

Idag bär det av till Klippo-fucking-teket. Sad but true. Flera som säger att jag inte borde klippa mig. Men nu när jag ändå är på topp humör och har lust att klippa det slitna, äckliga topparna så då gör jag det. Det är ju bra liksom!
Ska dessutom göra nått med håret som ingen får veta förens senare! Mohahahaha, bara nåra som vet.

Sitter på mammas jobb. Känns som att jag jobbar här. Fast alla andra undrar nog vafan jag gör här. Jag dricker varm choklad, lyssnar på musik, smsar och håller på med min dator, haha. Har faktiskt pluggat lite också. SKa nog göra det mera. Jag pallante.
Imorgon har vi Seminarium och någon jävla inlämning som jag inte ens är klar med. Seminariet klarar jag nog galant, men inte inlämningen.

Ska chilla lite mer nu innan jag ska fortsätta att plugga.
Cuz im the best u eva had!


Kommentarer
Postat av: Anna

Då är de bara och köra! :) så du kommer? :D

2009-09-24 @ 18:50:58
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0