Bara nånting

Jag har kommit på hur mycket jag saknar Anna Björklund. Det är så jävla jävla mycket så jag vet inte vad jag ska ta vägen nu. Måste träffa henne snart. Fatta att det var typ ett år sen sist. Tiden bara ruuuuuuusar iväg. Saknar dig iallafall! Du vet att du betyder!

 
På Mallorca sommaren 2008. Där vi träffades.

Snart kommer mina kära vännen Stefan och Daniel. Det blir mys. Saknar det. Vi ska spela kort som old days eller det dom har kommit på. Blir kanske en och en annan öl också. Mamma kanske är med, haha, det skulle jag vilja se.

 
Förra sommaren hemma hos mig. En av alla kort kvällar. När vi inte var hos Daniel.

Imorgon ska jag träffa käraste Twin Josephine också. Hon ska äta hos mig och sen ska vi nog på någon fest eller nånting. Det var länge sen man träffade henne så det ska bli nice. Fast innan så spelar ju Järfälla match mot Warberg. Så den kanske hon kommer förbi på. Äsch vi får se.
Nu ska jag se på Roast på Berns innan Stefan och Daniel kommer. Kyss alla söta!

 
Träffades för typ 4-5 år sen på SSC.



Kommentarer
Postat av: Anna

okej, ja :) men de e typ om 3, 4 månader du måste köpa biljetten, eller egentligen fram tills den 28e maj, så du har ju ett tag på dig liksom :P Men de vore skitkul om du kom! :)

2009-09-26 @ 11:58:05
URL: http://annabanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

snygging, imorgon är det derby :D tagga!

2009-09-27 @ 17:57:33
URL: http://chillare.blogg.se/
Postat av: Anna

Det ÄR fan ett år sen nu gumman :/ ååh.. Vi måste bestämma ett datum då vi kan ses!!!

2009-09-27 @ 21:32:18
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0