AIK i mitt hjärta, always!

 

På måndag kanske det blir det sista derbyt mellan AIK och Djurgården på ett år. Visst, jag hatar Dif mer än någonting annat och spyr så fort jag skriver eller säger namnet. Men, jag gläds inte åt att dom åker ur. Just för att det kanske bara blir två/fyra derbyn nästa år då. Hammarby och BP. Beroende på om något av dom lagen ryker med ner till Superettan eller inte.
Det är jävligt trist.
Men på måndag säger vi farväl till Djurgården "Stockholms stolthet", som dom själva kallar sig. Vilket inte stämmer!
Jag ska på matchen med Fanny för övrigt vilket kan bli väääääldigt roligt haha. Hon är för skön!

Nej, peace out för mig.
Heeeeeeeeeeeeejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå, sluta trashtalka djurgården!



fast iof fett kul att det är derby mellan dif och aik.. det blir roligt och se vem som vinner ;)

2009-09-23 @ 12:27:43
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0