sjukling

Jaha då är man sjuk då. Ont i halsen, hosta och lite feber. Inte så jääääla najs.. Stannar nog hemma från skolan imorgon. Dock har jag två prov, eller ett prov och ett läxförhör, inte så jävla bra att missa kanske. Men vad ska jag göra?


Min bästa, älskade, underbara, söta mamma åkte till Ikea och på hemvägen hade hon köpt med sig mat från McDonalds. Huuuuur gott som helst! Nu sitter jag och kollar fb och vänner. Inväntar singing bee och mammas pojkar, sen blir det inlåst och godnatt!



Och Lisa, krya på dig sötnos! :)


bild från lördags, hemma hos mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, gud att jag fortfarande känner igen att det där är hos din pappa! Sjukt länge sen jag var där, var kanske 4, 5 år sen? :)

2009-10-26 @ 12:24:41
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0