Provträning

Jag provtränade för Töjnan igår. Det gick bra och det var kul. Ska träna med dom imorgon också så får vi se. Lutar åt att jag börjar där, men vi får se helt enkelt. Jag är inte 100% säker än.


Innan träningen imorgon ska jag träffa älskade Magdalena i stan. Vi ska fika och shoppa lite.
På torsdag är det chill, vet ej vad jag ska göra.
På fredag ska jag träffa Riitta i stan efter skolan och shoppa, sen troligtvis på fest.
På lördag ska jag chilla till klockan 2-3 då åker jag in till Råsunda för då är det AIK-Gefle, sen middag hos Joss och sen fest.
På söndag ska jag sjunga för mami och sen träna små killarna. Efter det ska jag mysa med mamma hela kvällen för det är hennes födelsedag.


Så det var resten av min vecka.
Pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0