..

Kul att börja höstlovet och helgen med en grov förkylning. Så jävla trist! Sitter och hostar och nyser i ett. Hade dessutom hög feber i morse, inte okej. Herrarna spelar match i eftermiddag och jag skulle ju egentligen spela musiken där, men är för sjuk för det.

Mamma ska ut ikväll så pappa kommer och hämtar mig när han skjusat mamma till stan. Jag ville inte vara ensam så jag ringde papi.

Nu kollar jag på något hel sjukt program på 5an. Fattar absolut ingenting. Dricker även honungs te.

Orkar inte detta. Ska nog sova ett tag nu.
Återkommer nog senare.
Pösss

Kommentarer
Postat av: rebecca

svar : Men gud vad berörd jag blir.. Fint att din mamma gillade den också .. Du får hälsa henne så mycket. Tack för dom fina orden ingen finis.



Jobbigt. krya på dig stackare :(

2009-10-24 @ 17:33:29
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jadu Anna, det var ett jävla bra tag sen du var hemma hos pappa.

Jag saknar dig!

2009-10-26 @ 16:31:25
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0