Detta händer just nu:

Mamma slår ut sitt glas.
Spiller vin.
Det går sönder.
Mamma skrattar.
Mamma blir sur på mig.

Vi skrattar åt att jag blev sur på Orhan.
Jag skrev såhär till honom på msn:
jag visste inte att du skulle gå direkt. skrev att vi skulle ses där. dessutom så ville jag inte stå och vänta och frysa. så jag gick kanske 5 min efter att du skrev. stod och vänta i 10 min. sen kom du inte. så vinkade nått cp på bussen så trodde jag att det var du, blev sur och gick hem
så åt jag och sen såg jag på facebook
och så skrev jag tillbaka då svarade du inte

Det där med cpt som vinkade.
Det tyckte mamma var suuuuuuuuper kul.
Det är den bittra sanningen.

Jag gnäller fortfarande på att jag inte har någon mobil jävel.
Mamma tycker att det är ett evigt tjat.
Tjatar på att Orhan ska möta mig så jag kan få telen.
Jag hatar att inte kunna nå folk.
BAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0