Det är inte nådigt!!

JAg är så jävla uppspelt, glad, ivrig, rädd, har ångest och mår jävligt piss med tanke på suuuper matchen imorgon. Det håller inte längre, dom kan inte vänta längre. Låt oss bara vinna!

Jag drömde inatt att AIK vann och aa, pokalen togs emot av Tjerna (som den ska). JAg var så glad. Jag skrattade, drack cider och satt till och med nere i Gbg och kollade på matchen.
 
Imorgon sitter jag hemma i pappas soffa. Kanske med en cider i handen. Utan telefon. Nää, ska kollaa på tv nu. Orkar inte med detta mer.


Vill även tacka Cedi för dessa två år. Du har bidragit mycket till Järfälla. Du är så söt. Vi ses iallafall sista matchen och så får du komma ner och hälsa på. Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0