Dagens bild är från Turkiet

Fortfarande sjuk. As jobbigt. En kul grej är att jag och mamma sitter med varsin dator i vardagsrummet och hostar ikapp. Dock inte lika kul att hosta.

Igår var jag på fotbollen med feber, hosta och halsont. Det gick bra ändå. AIK vann och jag var glad. Fick sen skjus av padre till stan, till Oscars teatern. Där mötte jag upp mamma och Axel och vi kollade på Rasmus på luffen, med Markoolio och Benjamin Wahlgren i huvudrollerna. Fast Benjamin var inte med igår, han var sjuk. Så det var någon annan söt liten filur som spelade Rasmus.

Efter teatern åkte jag och mamma hem och köpte pizza. Vi gottade oss ett tag och sen gick vi och la oss.
Hatar och sova med hosta. Inatt vaknade jag kanske 4-5 gånger under natten med grooooooov hosta. As jobbigt!

Nu skulle jag bara vilja vara i värmen. I Turkiets 40 grader, som det var i somras. Två stört bra veckor. Dels pga vädret, faster, landet och familjen Pedersen!


Felicia på den orangea madrassen och jag på den gröna.

Ska nog köra på att ta en dagens bild varje dag. Det kan nog bli kul, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: felicia

aw du är för söt. saknar också er och värmen :/

2009-10-30 @ 16:18:15
URL: http://fflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0