'cause bitch im the bomb like tik-tik

Dålig update från min sida. Jag berättar lite vad som hänt senaste veckan nu då.


I måndags och onsdags förra veckan så provtränade jag med Töjnans Dam/DJ lag. Det gick bra och på onsdagen bestämde jag mig för att börja där.
I fredags så shoppade jag och kollade på innebandy med min faster. Det var mysigt. Var även hos farmor en sväng och hälsade på.
I lördags kollade jag på fotboll. AIK-Gefle. Det gick ju bra, 1-0 slutade det med ett brakmål av Gabriel Özkan. Efter det åkte jag hem till Jossan. Där var det tjejmiddag när alla tjejer kom. Det var jag, Jossan, Emmi, Moa och Mathilda. Hur mysigt som helst. Vi drack bål, åt en underbar middag, snackade och myste. Efter det gick vi hem till mig där vi festade lite. Även några killar kom.*
I söndags fyllde min kära mamma år. Jag gick upp och väckte henne med presenter. Jag åt frukost efter det och sen fick jag skjus av mami till Jakan där jag tränade småkillarna. Det gick bra, även fast jag var rätt bakis och trött. Sov endast 4,5 timmar.
På eftermiddagen kom Pär (morbror) och hjälpte mig lite med matten. Sen kom alla andra släktingar och så åt vi middag och hade det trevligt.

Idag hade jag då min första träning som en i Töjnan. Skrev på övergångspapprerna idag, så på onsdag den 28/10 (dagen innan min fölsis) så har jag min första match. Och juste, jag har även bytt till nr 29. Ville ha 9 men det hade någon redan så fick bli 29 för det fanns inget lägre som innehöll 9.

Nu ska jag sova alldeles strax.
Bjussar på en bild från i lördags, först.


Emeline, Josefine, Moa, Mathilda och Jennifer

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0