17 ååååååååååår

Idag fyller jag 17. Grattis till mig. En jävligt tråkig ålder. Men grattis ändå!

Idag skulle jag egentligen åkt till stan med Erica dock så har jag hostat mig igenom denna mardrömsnatt och har inte kunnat sova nå vidare. Så jag är ganska trött. Orkade helt enkelt inte. Dock så ska hon komma hem till mig och kolla Göteborg-AIK på söndag och kanske sova över. Myyyyyyyyyyyyyyyysfaktorn är hög.


Idag fick jag inga über presenter av mamma än. Jag fick en jättefin blomma (tack för det:) och sen fick jag en snowboard, som jag faktiskt önskat mig. Den fick jag av mamma och pappa. Och sen ska vi på LaGondola ikväll. Sen ska jag och mamma hem och mysa och kolla på Rosa Bandet-galan.  

Så ser min dag ut. Nu blir det lite fb och tv.
Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0