Inte alls trött, nejdååå

Började med att jag var påväg till träningen. Tog bussen utanför mig och lyckades somna på vägen till Barkarby. När vi är framme i Barkarby så väckte busschauffören mig och sa att jag var tvungen att kliva av ifall jag inte skulle med tillbaka till Jakan. Jag klev av och väntade på bussen till Sollentuna.
Jag lyckades somna på den bussen med. Vaknade upp flera gånger för att musiken från mobilen lät högt helt plötsligt.  Nu på vägen hem så somnade jag igen och vakande på Malaxvägen och var helt förvirrad, och visste inte var jag var tills jag insåg att jag satt på bussen hem. Höll mig vaken hela vägen hem sen....

Trötter! Typ såhär trött var jag. Ramsus påväg hem från klassresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0