Dagens roligaste

Det här är bland det sjukaste jag varit med om.

Jag, Moa och Anna sitter på tåget påväg hem.
Moa: Shit vad röd du är om näsan Jennifer. Det ser ut som att du bränt dig hehe.
Jag kollar på mobilen som är min "spegel" och ser själv konturerna från när jag brände mig på näsan i Turkiet i somras.
Jag: Haha ja faktiskt. Och det är ju typ kvar från Turkiet haha.
Anna: Brände du dig i Turkiet?
Jag berätta hela historien för Anna att jag brände mig på näsan första dagen typ och blabla. Samtidigt som jag berättar så sitter en tjej till vänster om mig som lutar sig framåt och glor. När jag berättat färdigt för Anna så kollar jag till vänster på hon som lutar sig framåt. Hon ler och säger: Nej den är fin. Det gör inget. Spelar ingen roll. Så hade hon typ någon brytning också. Till svar säger jag: Amen det var i och för sig i somras.. Vi garvade så vi dog. Moa kunde inte hålla sig och började garva direkt. Själv satt jag och funderade lite på vafan den jävla stollen sa. Och sen bara brast det, jag garvade så mycket att jag började gråta. HAHAHHAHAHAHAHA
Det roliga var att Anna trodde att jag kände henne och frågade sen ifall jag kände henne. Jag ba neej, ingen aning om vem dåren var.

Vilken jävla dåre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0