AIK är bäst!

Dåså, AIK är bäst i allt. Eller kanske inte allt, men iallafall i Allsvenskan och Svenska cupen. I år tog vi hem dubbeln. Känns skönt.

Och du som skrev anonymt att det är trist att jag bara skriver om AIK. Det skiter jag i! AIK är en stor del av mitt liv och aa, fuck you.



I fredags var jag bara hemma med pappa. Vi käkade god middag och kollade Idol.
I lördags spelade jag jag match i Vallentuna, vi torskade. Sen fick jag skjus av faster till Råsunda och jag kollade fotboll med pappa, Biffen och Rasmus.
I idag var jag först i Täby där laget som jag tränar spelade cup. Vi vann första med 5-2, andra med 3-0, tredje torskade vi med 6-1, och sista vann vi med 5-2. Det var riktigt kul att se hur mycket killarna tagit åt sig på träningarna. Herregud, nu ser vi fram emot 22/11 då vi har nästa cup. Sen spelade jag match igen, i Åkersberga. Torsk igen...

Nu ska jag fixa glass tills pappa kommer hem efter sin träning. Sen är det läggdags.
Puss alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0