"Sometimes I'm blue cause I miss you."

Tror ni inte att mamma somnade i soffan efter "Så ska det låta"? Jovisst, självklart. Säger då med min vänligaste röst: "Du mamma, jag åker och möter Rebecca lite snabbt bara." En jävla grymtning får man tillbaka. Najs.
Jag cyklade iallafall och mötte Bex vid henne. Helvete vad jobbigt det var att cykla. Bara uppförsbackar hela vägen dit. Sjukt trött när jag kom fram.
Vi satte oss och snackade ren skit i typ sådär 30-45 minuter. Riktigt trevligt. Det var ett bra tag sen sist.
Vi insåg rätt snabbt sen att det var svinkallt ute och vi höll på att frysa häckarna av oss. Dessutom hade lilla gumman gjort nått med foten (ingen aning om vad, inte ens hon själv vet) så hon kan knappt gå eller röra foten/benet. Alltid någonting med henne. Feel bad for you!


Jag och Rebecca hos henne förra för-sommaren!

Kom hem för ett bra tag sen och har tagit bort mitt smink och borstat mina tänder.
Juste, någon jävla idiot ringer och vill snacka om min jävla rumpa. "Åh, din rumpa är så fin" Jaha, tack så jävla mycket. Det var snällt liksom. Vad ska man säga? Snacka om nått jävla Jeopardy och att jag skulle säga svaren och då ställde han frågan och fan och hans moster. Fattade inte ett skit och kände bara: "Hejdå" efter ett tag.

Nu väntar jag på att Amanda ska logga in så vi ska snacka lite om imorgon. Vad vi ska ha på oss och när vi ses och vad vi ska göra. Kommer bli riktigt najs.
Etta är det ända jag ska komma med mina killar. Inget annat finns!

Nej, ett seriöst talk med Amanda och sen slagga. Underbart! En vit helg denna helg. Stillsamt och skönt.
Med det tackar jag för mig.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0