"Som att vinka åt en blind, som att skrika åt en döv"

Det blir en hemmakväll för  mig idag. Fick erbjudande av frugan att hänga med nåra chillare till Tanto, men naaaaa..checka vädret liksom? Vem är sugen? Inte jag iallafall. Dessutom så känner jag för att sova hemma, vila och bara mysa ikväll.
Imorgon är det AIK-Häcken(?) (inte okej att inte ha koll, jag vet..), så jag känner för att vara hemma tills dess också, vill inte vakna typ ett då så jag har typ bara en timme på mig. Nej, ingen stress denna helg.
Blir nog lite krök efter det, hoppas jag..om frugan är på då med. I hope.

Nu kollar jag på "Så ska det låta" och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat, hehe. Bortskämd, but i like it!
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0