Sjukling

Sjuk idag. Känns skönt när man säger det till sin bästa vän som säger tillbaka, nej Jennifer, du är inte sjuk. Du är bakis hahahahahah. Tack älskling.
Efter det hade jag hela klassen på mig som sa att jag inte var sjuk. Love you all!

Läser lite i coola-Katrins blogg. Helt ärligt, säg någon som inte tycker Katrin Zytomierska är ball! Jag vet jag har sagt det förut, men jag kan inte låta bli att säga det igen. KATRIN ZYTOMIERSKA ÄR RÅCOOL!


Dessutom ruskigt snygg!!

Ska kolla tv nu.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är tjocktröjan nedanför ifrån? :D

2009-05-11 @ 17:34:29
Postat av: Jennifer

Anonym: Den är från Carlings

2009-05-12 @ 10:39:58
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0