Såhär dagen efter...

..så känns det piss. Grovaste ångesten när jag vaknade. Mådde så illa. Usch! Aldrig mer alkohol, inte i dessa mängder iallafall. "Det brukar låta så"

Kvällen igår var najs. Började med käk och ölspel. På ölspelet spårade det för vissa, haha (nämner inga namn). Under hela kvällen/natten var det som en jävla nattklubb hos mig kändes det som. Det kom och gick folk hela tiden. Herregud. Men det var lugnt. Vi hade kul. Inga grannar som klagade, bara två. Och det var bara på musiken när jag hade öppen dörr liksom.

Nu är jag trött as hell
Sova? Ja tack.
Sova länge imorgon, tills jag vaknar? Ännu mer Ja tack.
Imorgon kommer Magdalena och håller mig sällskap, mysigt.

Nej sovdags. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0