Ledighet

Träningen igår gick väl sådär. Dock hade jag inte förväntat mig att jag skulle vara brutalt bra. Det fick ändå helt okej. Fast jag gjorde några tabbar som jag kanske inte borde ha gjort. Berättade till Sebbe (tränaren) innan träningen att jag inte hade stått seriöst sen Oktober och att jag var nervös. Men han tyckte jag var bra så han ville gärna att jag kom på torsdag också. Det låter ju lovande.
Ett härligt gäng det där. Verkar vara en lätt grupp att komma in i. Det är kul.

Efter träningen så åkte Moa med mig hem och sen kom Oliver och Davva. Vi drog hem till pappa och chillkrökade lite. Efter ett tag kom Jonathan och Nicklas också. Alla sov över.
Jag kom hem för ett tag sen efter att ha ätit på Amigo. Myyyyys!

Ledig idag.
Det innebär städning av mitt rum. Sortera tvätt och även tvätta lite. Ska göra mamma glad när hon kommer hem. Måste tvätta min magplatta också, eftersom jag har träning på torsdag igen då. Det är growse!

Juste. Mari kommenterade förra inlägget om Hultsfred i sommar. Hon bangar tydligen inte. Hur najs är inte kvinnan? Fast jag undrar hur många som är på att henka med oss ifall vi får liksom. Vädret brukar inte vara det mest härliga där. Men det skiter jag i, det kan ju va kul det med, haha.

Nej, ska städa lite. Pumpar Lars Winnerbäck ur högtalarna i datorn. Det är najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0