Kort stubin?

Jag kan liknas vid en bomb just nu. Jag tickar och tickar hela tiden. Tillslut slår jag till. Får ett utbrott och dampar.

Ja, det är faktiskt sant. Stubinen har varit kortare än någonsin idag. Det är jobbigt. Jag lackar på allt.
Typ såhär:
Någon (vem som helst) - Hej
Jag - MAN SÄGER INTE HEJ. MAN SÄGER TJAA!!!!!!

Eller såhär:
Faster ringer.
Faster - Hej gumman. Var är du?
Jag - Påväg hem.
Faster - Jasså, har du slutat tidigare idag eller?
Jag - Ja men vad tror du? Du tror väl inte att jag går hem typ en och en halvtimme tidigare bara för att? Är du sjuk eller?
Faster - Ringer dig när jag slutat *Klick*


En perfekt beskrivning för hur jag är och hur jag känner mig. Allt kan bara dra åt helvete just nu. Och ännu bättre  - prata inte med mig.

Stubinen är kort.
Jävligt kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0