Just stress

Vill börja med att säga att man blir rusktigt glad över att folk påpekar att man köper snygga kläder. Ett stort + till Magdalena och Rebecca.

Kom precis hem från en tripp i staden med Moa. En jävla stressig tripp kan jag säga. Löpte till t-banan från skolan. Hon fick dessutom sina efterlängtade 300kr från mig och jag köpte ett nytt telefonkort. Iallafall så hoppade vi på första t-banan och åkte till st.eriksplan och hämtade lite grejer hos en tjej. Drog sen till Hötorget där vi käkade på donken. Har ångest nu såhär efter. Inte braaa!
Var sen tvungna att verkligen  springa till centralen för att ta tåget hem och fick panik när pappa var påväg hem och vi insåg att vi inte skulle hinna med bussen från barkarby så vi fortsätter till jakan. Där ser jag att det inte går någon buss till mig snabbt. Typ efter 10 min och det var alldeles försent. Frågar då Moa, mest på skoj, ifall hon ville splitta en taxi. Och kvinnan säger ja, haha. Så vi tar taxi hem. Fast pappa var ändå hemma, jävla skit. Men jag klarade mig ur situationen galant och ja, det gick helt enkelt bra.

Sitter nu här hemma och chillar lite innan jag ska byta om för träningen. Bussen går 09 så jag har lite tid på mig.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0