"Jag säger då det, verkligen"

Sitter här i köket.
Med en handduk i håret.
Precis ätit frukost.
Smsar Davva och Moa typ varannan minut...typ.
Ingen svarar.
VB på mig.
Funderar på att åkte till Åhléns iallafall och äta med Linnea, Jossan och Amanda.
Men...nej? Eller? Beslutsånget....
Smsade Mari precis och frågade var hon ska äta. (påtal om Mari så har vi tagggat till derbyt sen typ måndags, jag är fortfarande lika taggad och hoppas på att denna helg går super fort!)
Moa svarade nu. Ingen morgonmänniska det där.
Som att reta upp ett redan argt lejon...typ.
Nu äter iallafall jag och Moa på Solna.
Nu fattas det bara att Davva svarar.
Fast honom lär man aldrig få tag på.

Nu såg jag att klockan blev mycket.
Jag måste byta om,
borsta håret,
sminka mig,
sätta upp håret
& till sist kolla att jag har allting med mig.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0