I hate your negative shit

Jag var som sagt sjuk igår och kände mig inte så jättemycket bättre idag. Tacka fan för att man började ett iallafall! Åkte till Sumpan och käkade med Emelie och Mari och typ Viktor. Efter ett tag kom Moberg och då gick jag till skolan där Jonte och Jonathan var.
Svenskan började och det gick alldeles utmärkt bra att börja med mitt rättviseprojekt som handlar om frihet.

Hade mattelektion där jag bara var loj, inte bra. Har matte nationella imorgon. Hata. Kommer ju få jätteIG. Dessutom så missade jag min tandläkar tid idag, smart! Naaaj. Fick en ny om typ hundra år.

Nu kollar jag på Sjukhuset.
Mamma har gäster här.
Vi har precis ätit en god sallad med kycklig till. Jätte mumsigt. Snart är det kaffe och efterrätt. Kan vara bra att ta mig en kopp kaffe så att jag håller mig vaken till 22 då jag tänkte lägga mig.

Imorgon har vi då matte nationella och sen har vi typ fystester eller intervaller. Dock känner jag mig inte bra. Mamma säger att jag är blek. Så ska till skolan för att gå på nationella och sen ska jag gå till intervallerna för att kolla på när de andra springer. Jag vet kanske inte så snällt, men ändå haha.

Efterrrätt nu.
Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0