I brist på annat

Favoritcafé: Espresso house, baresso
Favorittidning: alla skvaller
Ett måste i garderoben: byxor
Favoritplagg i garderoben just nu: en ny klänning från gina tricot
Längd: mellan 167 och 170cm 
Byter gärna garderob med: elin kling
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, vit
Byxa eller kjol: byxor
Parfym jag använder: britney spears, kommer inte ihåg vad den heter
Senast utlästa bok: ingen aning, typ snabba cash eller nått
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt
Mig själv med tre ord: just nu; glad, nervös, trött
Jag ville bli när jag var liten: modell och polis
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: glad och nervös
Är det nåt du absolut inte äter: champinjoner
Kläder just nu: mjukisar och en tjocktröja
Vad sa du senast: okej, puss
Fisk eller badkruka: mellan
Hur många kuddar sover du med: hos mamma, 4. hos pappa, 3
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: step up filmerna
Har du några homosexuella vänner: nej, inte vad jag vet
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två
Bio eller promenad: beror på väder såklart, och vilken årstid. så både och
Är du kittlig: ja haha
Snarkar du?: när jag är förkyld och på våren då jag är pollenallergisk
Stjärntecken?: skorpion
Rädd för insekter?: ja
Äckligaste insekten: alla är lika äckliga
Största svaghet: galet envis. ibland för envis
Det här är jag bra på: hitta fel på mig själv
Bästa bok?: snabba cash och aldrig fucka upp
Vad vill du jobba som?: polis
Chips, morötter eller godis?: godis
Pizza eller hamburgare?: pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: både och tror jag
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): stökigt
Gungar du på stolen?: japp
Vilken hand håller du gaffeln i?: vänster
Gillar du att sjunga?: ja haha men jag kan inte
Anser du att du är stark?: ibland är jag det
Använder du knark?: nej
Kaffe, thé eller inget?: kaffe
Har du en besatthet?: ja. bekräftelse av kärlek och närhet, ibland uppmärksamhet på det sättet. inte som vissa andra som springer runt och skriker för att få uppmärksamhet. men genom kärlek och bekräftelse. detta är dock en svaghet ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0