Helgens bravader

Helgen har spenderats på landet.

I fredags var jag på fest i Stenhamra hos Mari. Väldigt trevligt till en början. Började sen tröttna och min faster hämtade mig. Åkte tillbaka till landet och somnade på stört!
I lördags jobbade jag på landet och tjänade pengar. Övningskörde också en hel del, gick okej. Inte bra. Inte dåligt. Okej.
Idag så åkte vi hem tidigt för jag hade avslutning med småkillarna. Vi spelade match mot föräldrarna och sen hade vi lite fika i solen.
Jag och Amanda fick även varsin fin bukett som alla föräldrar köpt. Underbara människor.

Snart hoppas jag att Julia smsar och ber mig komma över. Jag har lust att dra till Lövsta med henne och bada. Kanske ta med lite fika, typ jordgubbar och melon att äta. Mums!

Saknar en pojke att mysa med också.
Det finns en viss...men det känns fel..


Jag och Mari i fredags.

Kommentarer
Postat av: malin

söta ungar!

2009-05-27 @ 23:05:31
URL: http://malinaanerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0