Årets första RIKTIGA derby. DIF-AIK

Stannade hemma hela dagen igår. Grannarna ringde och fick över mig på x antal OC avsnitt. Gick sen hemåt och gjorde mig klar för att åka till Råsunda.
Mari kom vid halv 6 med bussen och jag hoppade på vid Ankdammsrondellen. Vi hoppade av vid Solna c och gick och åt på Donken. Därefter gick vi för att hämta ut våra biljetter.
Vakterna hade inte börjat släppa in än så vi gick till en liten park där det var musik och massa folk. Där sköt Mari speed-shooting i innebandy och aa, bättre än vissa andra haha. Jag sköt dock inte.

Vi var inne på Norra vid typ kvart i 7 och där stod vi i det duggregn som var. Underbart! Folk började sjunga och vi såg/träffade massa människor som vi kände. Vi fick veta hur tifot skulle göras och vad vi skulle göra. Film på tifot är nedan!

Matchen drog igång och AIK tar ledningen efter 8min. As najs! Vi håller ledningen och vinner. Sån härlig känsla. Det var mer än bara 3 poäng!

Nästa derby väntas redan nästa torsdag då det är AIK-Hammarby. Lätt seger där med!
Hoppas det var någorlunda bra Fanny? :)

KOM IGEN GNAGET!!


Kommentarer
Postat av: Mallan

haha vilket bajs tifo jennifer ;) hahah ni hade riktig tur , vi tar er nästa ggn ;)

saknar dig btw bruttan ! <3<3<3

2009-05-21 @ 11:47:18
URL: http://beergstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0