Årets ångest!!

Var som sagt i Södertälje igår och festade till det. Krigare? Kanske lite. Iallafall så var det rätt trevligt men det var ibland lite långtråkiga lekar. Körde någon lek alldeles för länge och vi tröttnade rätt snabbt. Sen hade vi nån typ av quiz. Det var kul och jag och Moa var de ända som var så grovt laddade och vi ville vinna. Killen som var med i vårat lag bara satt och typ gapade, haha. Han ba, går fan inte att hitta mer seriösa brudar. Vårat lagnamn; Manges angels. Grymmaste!
Lite senare på kvällen så började folk shota tequila. Jag testade och damn. Jag fastnade direkt, haha mobbat sagt. Sjukt gott, ni som inte testat: GÖR DET!

Jag kom hem runt halv 5 och slockande direkt. Moa åkte till Nicklas. Vaknade när min mobil ringde klockan 8 och aa..jag gick upp och så höll jag på att spy, not najs. 
Smsade Amanda och sa att jag inte kommer på träningen. Jag fick jordens ångest när det är sista träningen innan vi ska på cupen med killarna. Kändes inte alls bra. Men jag mådde piss imorse verkligen! 
FÖRLÅT AMANDAAAAAAAAAA!!!!

Nu ska jag kolla klart på Talang 09 och sen städa lite i min garderob.
Vill bara säga att jag älskar mamma, mest av allt!


Kommentarer
Postat av: Mari

Bra krig:P

2009-05-10 @ 20:57:45
URL: http://vbarvg.blogg.se/
Postat av: Mari

Bra krig:P

2009-05-10 @ 20:58:32
URL: http://vbarvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0