ÅÅÅÅ VI E AAAAAIIIIIKKK Å ALLTID E VI MED ER....

Yes, ännu en derbyvint. Visst är det underbart?

Och jag måste bara säga att jag HATAR Hammarbys äckliga supportrar, JA TA ÅT ER, ALLIHOPAAAAAA!! Orka förstöra, bara pinsamt. Och gå fan inte runt och snacka massa skit som tex: "Asså jag fattar inte varför vi måste spara så jävla mycket pengar i våran klubb..och lalalalalalla" är det så jävla konstigt? NEJ det är det faktiskt inte! Usch..det hatar jag!

Dessutom måste jag påpeka att Katrin Zytomierska (ni vet, hon som jag tycker är så jävla cool och ball?!) och Bingo Rimér satt typ 5-6 säten ifrån oss på samma rad på matchen. Gosch, jag var typ helt överlycklig.
Tänk på att Bingo tog på Moa. Fatta vad cool hon är då!  Ta på henne..

Sovdax..
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0