You’re a heartbreaker, dream maker, love taker

Kan ni tänka er? Jag försov mig igen. Fast nu har jag kommit igång och har klätt på mig andra kläder. Ska också sminka mig lite smått och sen dra mig mot bussen.

Efter skolan ska jag till stan med min fru. Hon ska köpa något hårband att ha i helgen då hon ska på cup med stadslaget. Själv ska jag köpa någon klänning/tunika om jag hittar nått. Jag hoppas. Sen ska vi hem till Moa och äta och plugga engelska.
Jag hoppas sen att pappa hämtar mig vid 21-21.30. Orkar på riktigt inte ta bussen hem, det tar hundra år. Och den lusten och tiden har jag verkligen inte.

Imorgon då. Då kommer förmodligen Erika och kanske Tilda till min skolan eller iallafall Sundbyberg. Då ska vi umgås lite och kanske käka en tidig middag. Undra om jag ska sola då också kanske. Får kanske med mig Tilda också om hon kommer till Sumpan. Mer är härligt!

Såja. Nu ska jag fixa klart mig och sen ta en tripp till skolan. Eller först Duvbo och innebandyträning.
Puss och hej


Balen i nian.
Chrippa, Micis, Sebbe, Jeppe, Jag och Philip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0