You never find nobody better than me

Såja, då har jag varit i skolan och solat. Det var så otroligt skönt att sola idag. Innan så kände jag att jag verkligen inte orkade men pallrade mig dit ändå, och ångrar ingenting! Så nu är jag lite brown igen. Inte mycket, men lite.

Jag skulle ju åkt och dansat idag men det blev/blir inte så. Empan kunde inte, hon hade mycket plugg. Varken Josefin Kjellbris eller Rinny skulle dit. Rebecca kunde inte och inte Tilda heller. Jag har inte heller någon lust att gå dit själv första gången. Blir att vänta till nästa vecka då Empan ska med, det har vi bestämt nu. As taggad på det!

Juste..
Efter som det har kommit massa snö nu så har det såklart blivit halt igen. Tror ni inte då att jag, Jennifer Tuulasvirta, ska ramla när Moa går och pratar med mig. Det roligaste var att Moa gick verkligen och pratade med mig och helt plötsligt så ramlar jag, hon märker såklart inte det och bara fortsätter gå tills jag inte svarar. Då vänder hon sig om och ser att jag ligger helt hjälplös på marken och dör av skratt.
Nu skrattar jag dock inte lika mycket, såg när jag var i solariet att jag hade feeeeeeeetaste blåmärket där. Så nu är det stackars mig istället!

Provet idag gick underbart bra också. Svarade på allt utom en fråga. Helt sjukt svår och komplicerad fråga. Men äsch, svarade på allt annat och det kändes great!

Ska kolla på tv nu, och sen laga mig lite mat. Min mami kommer inte hem idag. Eller senare på kvällen kanske hon kommer, men inte på ett bra tag. Stackars mig!
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0