Uppe med tuppen

Börjar skoldagen med datorkunskap. Har fortfarande inte, efter ett halvår, insett varför vi ska lära oss det. Jag kan inte fatta. Det är helt absurt. Jag fattar ingenting och vad ska jag med allt sånt till. Visst det kanske kan vara bra att veta vad alla :C, :A och dom betyder, men inge mer. Skitsamma.

Satt och kollade fb bilder. Härliga från någon kompis land. Jag va dock inte med. Men det såg så mysigt ut. Dom hade någon middag med cider god mat, sol och havet precis nedanför. Varför inte liksom? Jag och Moa har bestämt att vi ska ut till mitt land snart. Mormors då, på Väddö. Underbart.

Dags att kila nu. Ska sola och simma med Empan sen.
See you ikväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0