This i promise you

Ska sova nu tror jag. Bara ta en snabb dusch och sen lägga mig i min varma sköna säng. Fundera lite på livet. Och sen somna gott. Undrar om jag ska åka med mamma imorgon eller åka kommunalt. Alltid denna fråga. Veckornas ilandsproblem? Verkar nästan så. Hur orkar jag lägga enegri på det? Hahah sickt!

Nu ska jag iallafall dra mig mot duschen. Imorgon är det skola och sen ska jag och mamma åka och träna och sen simma. Mycket skönt. Kanske sola också. Skulle inte sitta helt fel, bli lite brownie.
Nej, puss och godnatt på er!


Haha en riktigt mongolid!
Fast jag har ju bytt namn till BjudarN så får väl leva upp till det då!

Kommentarer
Postat av: rebban

Din flippare är du döm, klart du åker bil när du har chansen ;)) !!

2009-03-12 @ 16:42:16
URL: http://rebeccaks.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Haha mongo. Jag gjorde faktiskt inte det hehe (a)

2009-03-12 @ 17:56:52
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0