Sol, gott folk. Det är sol

Såja, då sitter man här hemma då. Lite lagom svettig sådär. Det är sant people, jag är lite svettig. Eller svettig och svettig, men varm iallafall. Kan vara för att jag gick från Jakan och hem. Kunde inte låta bli. Vädret. Ingen kan ju ha missat vädret!! Hade inte maken att sitta och vänta på en buss när det bara strålar massa sol. Helt sickt vad det är skönt ute. Detta kunde man inte tro för några dagar sen då det var massa snö ute. Dock så säger frugan med en stensäker röst att det inte kommer komma nå mer snö. Och det har hennes bror sagt. Ioförsig så brukar Tobbe ha rätt, så jag litar på honom nu också.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig halv 6-6 för då ska jag till Jakan och möta Josefin och Rinny (och förhoppningsvis Empan) för att dansa afrolive klockan 7. Ska bli kul.

Med detta så säger jag: Välkommen till våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0