So lost without you


Har nästan lyssnat sönder denna låt, samtidigt som jag kollar på "40-year old virgin". Pratar med mitt ex och det känns bra för en gångs skull. Eller bra var kanske att ta i, men jag mår inte dåligt av att prata med honom. Dock saknar jag honom. Vill träffa honom nu. Endast som vän. Vi brukade lyssna på den här låten också.

Äsch, börja gråta va? Nej, ska faktiskt inte.
Hade hoppats på att Kim kunde vara hemma snart. Ska dra och duscha nu, sen sova. Måste till skolan imorgon! Börjar 10 och slutar runt 15.
Ska träffa Empan och sola med henne på dirr efter skolan, sen kanske åka och simma. Skulle vara riktigt najs. Försökte få Patrik att langa skjusen hem till mig sen, moahaha. Kanske funkar om jag gör tjänsten som jag var skyldig. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0